Studio Ava

Idag jobbade jag från 11-14.30 och efter det åkte jag hissen upp till studio Ava där jag skulle medverka som modell åt en tjej som håller på att utbilda sig till nagelteknolog. Eftersom hon forfarande utbildar sig så tar det mycket längre tid än vanligt att göra fransk manikyr. Vi blev klara klockan åtta så jag fick naglarna fixade från ca 14.35-20.00, alltså 5 h 30 min istället för 1 h 30 min som det tar annars. Så man kan säga att man betalar med sin tid typ. ⏰
Men tiden gick ganska fort och man blir ju ompysslad så det är ju trevligt och naglarna blev riktigt fina! 💅 jag blev supernöjd!
När jag kom hem kollade jag hockey vm, Sverige mötte Kanada och Kanada vann med 6-4. 




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0