Kusinträff

Idag hade jag körskola och efter det gick jag hem till Jenni där även Evelina var. Jag hade köpt med mig kladdkaka och hallon som vi åt och så snackade vi massor. På kvällen åkte jag och brorsan till stan för att äta middag på ethiostar med syrran och tre utav våra kusiner (Carina, Mats och Katja). En kusinträff kan man kalla det. Vi beställde in en buffe med alla möjliga olika grytor som man åt med deras linjera bröd. Efter det så gick vi och fikade på café 60. Jag drack te och åt en choklad mousse. Inte bästa standarden på deras efterrätter faktiskt, typ ingen av oss tyckte de smaka gott och alla tog olika saker. Men hur som helst en trevlig kväll hade vi i alla fall! 😊





Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0