Tisdag 29 juli

Hejsan idag jobbade jag från 10-18 och jag fick skjuts dit av min snälla pappa som ändå skulle till Hagby och lämna ett släp. Tack pappa! ❤️
När jag slutat så handlade jag lite kläder från jobbet. Jag köpte två blusar, en randig långklänning, en lila bikini (över och underdel) och en bh-topp.
Sen när jag kom hem så var ingen hemma för min familj var i Vaxholm hos min faster så syrrans kille kom och hämta mig och så åkte vi dit. Vi fikade och så. Det var mysigt! 😊

Söndag 27 juli

Hej! I söndags jobbade jag 9-16 och min kusin Katja kom förbi och hälsade på. Så när jag hade slutat så umgicks vi en stund, vi åt frozen yoghurt och snackade. Det var trevligt! 😊 Jag köpte ett jättefint armband från glitter oxå som kosta 200 kr och då fick man en touch penna till telefonen på köpet. Nice!

Fredag!

Hej idag har jag jobbat från 11-20 och när jag slutat så kom älskling och hämta mig för han hade oxå precis slutat på sitt jobb i Sollentuna. Väldigt snällt av honom! 😊
Vi åkte hem till mig och min äldsta faster med sin man och dotter var på besök. Vi satt ute på vår trädgård och åt middag, spaghetti med köttfärs 🍝 och sen åt vi massa olika kakor till fikat. Mysigt! 🍪 ☕️

Varm dag!

Hej! Idag var det så himla fint väder så Julles morbror med familj kom över. Vi solade, badade i poolen och spelade badminton. ☀️🏊 Sen grillade vi kött, kyckling och korv och till efterrätt åt vi glass med jordgubbar, mums! 🍧🍓
Efter middagen gick jag och Lina en liten promenad med deras hund och hälsade på hästarna, varav två stycken var föl. Så söta och fluffiga! 🐴
Har haft en mysig dag! 😊❤️

Deras hund Pricken.

Haha hästen ligger på rygg. Ser så kul ut!

Hägernäs strand

Hallå i stugan!
Idag jobbade jag 10-18 och efter jobbet köpte jag ett jättefint halsband från glitter och sen åkte jag till Hägernäs strand där min familj var. Vi köpte med oss McDonalds mat och åt det på stranden och sen kom även min älskling när han hade slutat jobba. Vi lekte med ankorna och spelade lite badminton. Det var mysigt! 😊
Imorgon är både jag och älskling lediga (ren slump faktiskt) så det är ju roligt! Nu ska vi sova, godnatt 😴
Halsband från glitter, 199 kr.

Igår, 22 juli

Hejsan! Igår började jag ju jobba igen efter semestern och jag fick skjuts dit av syrrans kille eftersom han skulle åka hem. Snällt av honom! 😊
Det gick bra på jobbet iaf, kul att vara tillbaka! Köpte med mig ett tre-pack beiga steps och ett par blå randiga badshorts till min älskling. Shortsen var dock en aning för stora men det var tyvärr enda storleken som fanns kvar så han får knyta åt lite hårdare helt enkelt. Han lyckades ju förstöra dom två shortsen han hade. Dem ena fick fläckar som inte gick bort och dem andra gick sönder. Tur att han har mig då som köper nya till honom utan att han behöver säga nåt! 😊 haha

Min alldeles egna fotomodell.

Gröna Lund

Hej idag åkte jag, mina syskon och Max till Gröna Lund. Vi kom dit vid tre tiden och stannade tills stängning kl elva. Jag vann en 2 kg stor marabou chokladkaka. Jippi! 😊
Vi hade en rolig och trevlig dag på tivolit och nu är man helt slut! Imorgon börjar jag jobba igen efter två veckors semester och jag ser faktiskt fram emot det. Älskling jobbar ju ändå på sitt sommarjobb så varför ska jag sitta hemma då för? Tur att jag inte tog mer ledigt 😊 nä nu måste jag sova, godnatt!  😊

Mysig söndag

Hejsan! Idag har jag varit med älskling på dagen hemma hos honom och badat i hans pool och på kvällen träffade jag Jenni. Vi satt ute och åt jordgubbar och vindruvor och snackade. Väldigt mysigt! 😊❤️

Jag kelade såklart med hennes söta katt som heter Mimmi. #kattälskare #nr #1

Biomys med älskling

Hej idag har jag övningskört med pappa på dagen och på kvällen åkte jag och älskling till kista för att kolla på bio. Vi såg "Draktränaren 2" och den var ganska bra. Mysig kväll med älskling! 😊❤️

Mysig torsdag med vänner

Hejsan! Idag har jag umgåtts med Ronja, Johanna och Lina. Älskling släppte av mig i Sollentuna centrum där han jobbar och därifrån åkte jag buss med Lina till Jakobsberg och där mötte vi upp Johanna och Ronja. När vi alla var samlade så handlade vi massa mat på Ica och så gick vi hem till Ronjas tillfälliga lägenhet (lånad av kollega som är på semester en månad). Hur som helst så lagade vi maten vi hade handlat  och det blev pasta med kycklingsås och sallad till det. Till efterrätt blev det frukt och ostbricka. Allt detta avnjöt vi ute på balkongen med vin. Så gott och mysigt! 😊

Livet efter dig

Hej jag har glömt att berätta om boken jag läste ut på Mallorca!
Titeln heter "livet efter dig" och är skriven av författaren Jojo Moyes. Den är cirka 400 sidor lång och den var väldigt bra. Enda nackdelen med den var att jag inte gillade hur den slutade. Men jag rekommenderar den! 😊

Hemma igen!

Hej igen! Jag och älskling landade med flyget kl 02.40 inatt. Det var första semestern som vi åkte helt själva, bara han och jag. 😊
Hotellet var ganska stort vilket vi inte gillade så mycket för det är ganska opersonligt. Vi gillar små och mysiga hotell. Sen är människorna i Spanien rätt trötta på turister så dem var inte så trevliga. Men annars har allt varit bra!
Vi var på stranden två gånger, första gången var en pytteliten strand omringad av massa klippor som vi hittade själva och andra gången åkte vi bussen till Palma Nova. Vi var mest på hotellet eftersom vi hade all inclusive så det var bekvämare att kunna äta och dricka när man kände för det. Sen åkte vi till western water park oxå och åkte massa roliga rutschkanor. Det var kul! 😊
Hotellet hade massa olika aktiviteter, på dagen kunde det vara vattengympa, volleyboll, boule, vattenpolo osv. Och på kvällen var det alltid en show. Vi har haft det väldigt mysigt och roligt! 😊

Snart åker vi!

Hej! Sitter just nu hemma hos älskling och vi ska snart åka till Arlanda flygplats. Planet lyfter kl 17.50 och är framme i Cala Mayor kl 21.35. Hotellet heter Belvedere park. Det ska bli riktigt härligt! Hejdå vi ses igen om en vecka! 😊
Cala Mayor

Hotellets pool

Semester!

Hej idag jobbade jag för sista gången innan semestern, så nu har jag två veckor ledigt, skönt! 😊
Jag och älskling åkte hem till min kusin Mats och hans fru Sara på kvällen för att käka middag och fika. Saras bror Simon och deras vänner Gustav och Emelie med sin bebis var oxå där. Vi åt grillat kött med potatis och när vi hade ätit upp så kollade vi på massa bilder från bröllopet och sen åt vi kladdkaka med glass till efterrätt. Supermysigt var det! Bra start på semestern! 😊
Såhär såg jag ut på jobbet idag
Lilla Erik, 4 månader
Mumsig kladdkaka med päronglass! 😊

2 juli

Hej idag har jag träffat min kära vän Jenni i stan.
Vi åt middag på burger king och sen gick vi till espresso house och fikade. Vi har inte träffats på tre veckor så det fanns en del att prata om. Hur som helst så var det väldigt mysigt! 😊

Första juli

Juli månad började idag, med regn som det har varit för det mesta denna sommar, urtrist! Men jag jobbar ju ändå nästan hela sommaren förutom två veckor semester som förresten börjar nu på lördag! Så jag och älskling var inne på ticket igår och bokade en resa till Mallorca, all inclusive. Så vi åker nu på söndag och stannar en vecka, längtar! 😊
Men iaf idag var jag ledig så jag skulle åka och bleka tänderna på Svea tandklinik i stan men älskling ville så gärna bleka sina tänder så han fick göra det istället för mig. Sen köpte jag en rosa blus från Monki. Jättesöt!
Nu ska jag sova, är visserligen ledig imorgon oxå men jag är så trött nu, godnatt 😊