torsdags mys

jag kör på torsdags mys istället för fredagsmys. På riktigt,de här dagen har varit riktigt härlig.
Först kollade vi på en teater som hette "ung utan pung" och då var det 2 killar och 3  tjejer som uppträdde, och dem var grymma! de bjöd på sig själva och var väldigt roliga. mycket underhållande. Sen åt vi lunch, pannkakor vart det. dock var jag inte så hungrig eftersom jag hade käkat nudlar till frukost. Men sen drog jag och Josefine till täby centrum och så köpte hon det hon skulle ha och sen drog vi hem till henne, sen så hämtade Patrick och Julle oss och så åkte vi hem till Julle. Hans hus var ju inte helt fel, eftersom han bor på landet så har han massa tomt, så han har typ en stor pool och studsmatta och ja, ni fattar vad nice?!
men så vi typ solade och snackade massa, så fick man reda på saker.sen så masserade han oss, och sen masserade vi han. sen åkte vi typ hem, så vart det spagetti med köttfärs, mums! sen efter middagen så somnade jag bums! haha, snart äre dags igen. sova sova sova!
Josefine

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0