tredje advent

Idag är det redan tredje advent och vad har man gjort då? Jo årets första julbak! Bakade pepparkakor hemma hos Julle. Dom blev bra, inga brända. Sen så flyttade jag hem idag också, har bott hos Julle nu i en månad när jag varit ute på praktik eftersom stället jag praktiserade på låg nära hans hus och man kan inte ta sig dit kommunalt.
Men min familj blev glada över att se mig igen, fick kramar av föräldrarna, sen myste jag med min älskade fågel och hon var på riktigt myshumör. Men det kommer kännas annorlunda att inte somna och vakna upp med älsklingen varje dag, nu har man ju liksom vant sig.
Har suttit och lyssnat på massa sköna låtar och gjort läxor som vi fick när vi var ute på praktik, skönt att ha det klart nu!
SÅHÄR GÖR MAN PEPPARKAKOR MED FÄRDIGKÖPT DEG:
SPRID UT LITE MJÖL SÅ INTE DEGEN FASNAR,KAVLA UT DEGEN
FORMA TILL PEPPARKAKSGUBBAR
SMÖRA PLÅTEN LÄGG PÅ GUBBARNA SEN IN I UGNEN
VÄNTA NÅGRA MIN SEN ÄR DOM FÄRDIGA!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0