det blev inget

vi drog aldrig till Joel för det var i hans lägenhet i berga och inte här i vallentuna så det orkade man inte. Jag som hade gjort mig så fin och grejer.. fan då.
Men jag mötte upp Mollie och så drog vi hem till mig istället och hade fredagsmys. Drack te, åt nötter, after eight choklad och lite sånt smått och gott och kollade på "prinsessan och grodan". jävligt kul film, men det är ju alla Disney filmer.  ;)
sen följde jag henne en bit när hon skulle hem, nu har jag borstat tänder och tvättat ansiktet och ska snart lägga mig, så trött som jag är. får köra imorgon istället! eller vi får väl se helt enkelt vad framtiden har att bjuda på. But it better be good. lär väl plugga matte på dagen allafall...

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0