Fredag 27 dec

Hej idag har jag jobbat från 11-20. Min kusin Katja och hennes kompis Emilia kom och hälsa på under kvällen. Så efter jobbet umgicks vi en stund, det var trevligt! :-)
Nu går vi vidare till något helt annat: Fick ju en mascara av älskling i julklapp och den är jätte bra, får fina och långa fransar av den och den klumpar inte alls och den håller hela dagen. Men det tråkiga är att det verkligen inte går att tvätta bort den sen. Har tagit vatten och tvål och sminkborttagning men det sitter fortfarande.. Det har ju försvunnit en del men inte allt. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Känns ju jobbigt att stå och kämpa med att få bort det varje kväll när man är trött och bara vill gå och lägga sig. Så himla synd :-(

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0