Två och ett halvt år

Hej idag har jag jobbat från 10-20 och jag och älskling har varit tillsammans i två och ett halvt år idag så när jag hade lunchrast kom älskling och åt lunch med mig på Vapiano. Jag åt pasta carbonara och han åt ceasar sallad med scampi. Sen fikade vi på Tysta Mari. Jag åt mini semla och delicato boll och han åt morotskaka. Jag hade en mysig lunchrast tack vare dig, älskar dig mest! <3
Efter jobbet går jag ut och upptäcker massa snö! Första snön för i år! Den brukar inte komma såhär sent så jag blev faktiskt glad när jag såg det, det trodde jag inte att jag skulle bli.
Men iaf åkte hem till älskling och kollade idol finalen och Kevin vann. Den deltagare med den dåligaste rösten av alla vann alltså. Jag trodde det var en sång tävling och inte en charm tävling? Jag har inget emot honom personligen men jag tycker inte att han har en speciellt bra sångröst och det är många som delar den åsikten med mig. Därför är det lite lustigt att han vann. Men man får väl gratulera ändå!



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0