Fredag 29 maj

Idag var jag ledig så jag åkte till Åkersberga för att fixa mina naglar hemma hos en tjej som heter Josefine och är nyutbildad nagelskulptör. Det tar dubbelt så lång tid jämfört med en rutinerad skulptör så hon tar ju bara hälften så mycket betalt. Men resultatet blir samma! 💅
Jag satt där från 13-16, men tiden går faktiskt fortare än man tror och hon är väldigt trevlig så det var mysigt. 
Efter det kom älskling och hans bror och hämta upp mig därifrån och så åkte vi till Åkersberga centrum för att äta middag på the public. Jag åt dillstuvad potatis med rimmad lax och det var gott! 😊
Lite roligt att det stod såhär i dagens horoskop, haha! Men jag blev faktiskt nöjd. 👍
Mysigt och bli ompysslad.

Före och efter bild.



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0