måndag igen

Idag så kände jag mig lite nere imorse,kunde knappt stå upp så jag var tvungen att sätta mig ner och vila och då kände jag mig lite illamående men det blev bättre sen efter att jag hade ätit lite,så jag fixade mig lite  ocg gick till skolan ändå.Jag kom 10 min innan vi slutade so.Men jag fick VG på det provet,sen på kemiprovet gick det lite sämre som jag visste från början,jag skulle ha lite genomgång med honom imorgon och på bildprovet fick jag G.Hehe som tur är så var den här dagen ganska lugn,vi kollade på mr bean på kemin och behövde inte jobba så mycket på lektionerna.Det blev potatis med köttbullar och brunsås till lunch,mums.Men efter skolan gick jag och Sofie till Espri (ovanligt) och kollade på filmen "pojkarna i mitt liv" typ.Sen gick vi hem vid 6 och jag fick en liten parfym vid lukt av cocos.Men vi åt potatisklyftor me fiskpinnar och reomuladsås till middag alla fall.Det blev mycket potatis idag.Men det var i princip det som hände idag,bye

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0