min tråkiga fredag

imorse vakna jag halv 8 och det var en morgon vi började 8.Så jag börja sminka mig och så och tog ett päron och gick.Jag kom 10 min sent till mattlektionen precis som jag trodde.Sen så hade vi syslöjd som alltid är mysigt och skönt,speciellt med en trevlig lärare och musik och man bara behöver sticka en halsduk hela lektionerna långa.Alla i vår grupp antingen stickar eller broderar och vi har bara en enda kille på slöjden!Men min halsduk är lika lång som mina ben,typ lite mer än 1 meter dåra.Sen på svenskan så skulle vi fortsätta att läsa upp andras beskrivningar om en bild på en person och läraren (som är 64 år och gubbe) ville att bilderna som det var pojkar på skulle vara flickor?Men tillslut hade vi lunch och det blev blodpudding eller potatisbullar med lingonsylt.Sen hade vi so och sen gympa.Då skulle vi dansa halva lektionen och sedan spela badminton.Det gick riktigt bra för mig och Espri att spela badminton,vi var ett riktigt bra team måste jag säga.Medans jag väntade på att ha min sista ryskalektion innan lovet så gick ja till syslöjden med espri(det har blivit en vana) där våra övriga vänner har lektion.Så stickade ja lite mer och efter ryskan var jag uttmattad så jag gick hem och la mig i soffan och 1 timme senare käka vi typ pasta me vok.Sen la jag mig i soffan igen och vilade av mig lite och nu har jag och brorsan huset för oss själva för att mamma och pappa är på pappas jobbarkompis bröllop,han ringde mig nyss förresten för att dela med sig av det goda.Syster gick ut till kompisar s nu sitter jag och min brorsa och tråkar oss framför datan och vi har nyss käkat nudlar.jag frågade om Mollie ville komma på tebjudning men hon skulle äta så hon kunde inte.Men jag har typ softat och läst blogg hela dagen,vilken fredag va?Jag plocka fram lite läxor men har inte börjat md det,blir arg på mig själv snart för vi har 3 prov nästa vecka i kemi,bild och so så jag måste plugga och inte fastna här hela tiden,men jag föredrar mer att lyssna på musik på högsta volym och dricka te och skriva blogg när det är tomt hemma.Men de handlar ju inte om vad ja tycker om att göra mest,utom om vad jag måste och inte.Ska plugga när ja inte har något att skriva mer,eller ja ska försöka. HA EN FORTSATT TREVLIG FREDAG!



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0