om 2 dagar smäller de.

Idag så har jag bara varit hemma och vilat mig,jag har typ bara läst bloggar hela dagen och ätit,tittat på tv och legat och värmt mig i min säng.Men så därför ska ja berätta om gårdagen istället.Det var nämligen så att igår så kom våra kusiner på besök,pappas lillasyster m. familj så jag var med deras 11-åriga unge Carina.Hon fick en liten spegel av mig som hon pyntade lite med nagellack och ett par svarta runda örhängen.Först så skulle hon ju självklart rota runt i mitt rum för det tycker hon är såå roligt(?). Efter det så fikade vi lite och sedan satt vi vid datan.Pappas lillasyster tycker att det är jättekul när man tar egofotning(?) .Anyway, min kusin loggade in på msn och hennes kompis skrev och då svarade jag och låtsades att ja var carina.Sen när min kusin fick reda på att ja hade gjort det så skrev hon till sin kompis att det var jag som hade skrivit hela tiden och då blev hennes kompis tydligen sur,så ungefär resten av kvällen gick ut på att de två skulle bli sams igen och precis innan de skulle åka hem så blev dem sams.Om två dagar är det nyår,gud vad kul!! Och sen tre dagar efter det så åker ukraina besöket hem och 5 dagar efter det så börjar skolan igen,gud vad tiden går fort,kan den inte sakta ner lite,(börjar bli ledsen här).Tänk att man blir vuxen om bara 6 år,(ja vill inte). men i alla fall ,ja tror att de flesta gillar när man har bilder på sig själv så att främlingar vet hur personen man läser om ser ut,så här får ni några,ni kan få nån bild varje dag,för jag är en liten egofotare när det väl kommer kring.


                                                                         (inge smink)


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0