varit upptagen

De senaste dagarna har jag ju varit upptagen för att vi vill underhålla och visa så mycket som möjligt av sverige för ukraina besöket.Man måste vakna betydligt mycket tidigare,runt 10-11.Först och främst har de ju varit julafton som firades i vaxhom me släkten,roligt var det,vi körde lekar och dom vuxna sjöng alla möjliga låtar tillsammans.Av släkten fick jag en  tunika från ginatricot,tröja,biokort och 100 kr.Av föräldarna fick jag kimono,nattlinne och 300 kr.Av systern fick jag ett läppglans,necessär och hubbabubba(alla saker var rosa) och av lillebrorsan fick jag kinapuffar.Vi ska inte ta upp vad dom fick av mig,inte för att det är nåt pinsamt,det är bara inte så nödvändigt.Dagen efter åkte vi till cosmonova och kollade på film och gick runt i museet,pappas kusin och hans familj följde oxå med,och igår så var vi i fyrishov och badade med släkt,pappas lillasyster me familj och pappas kusin me familj följde med,vi åt glass och när vi hade badat klart åkte vi till en pizzeria och åt där,jag sovde hos mollie den dagen oxå,vi hade det mysigt,och det bjöds på frukost vid 11-tiden,nån omelett,bacon,korv och mackor serverades.I dag så åkte familjen och ukraina besöket till pappas stora syster som bor i vaxholm,det är bara vuxna där för deras barn e så stora så de har flyttat hemifrån till en lägenhet,så jag följde inte med och inte min syster heller.Jag och mollie gick till Espri och vi kollade på skelleton key och runt kl 6 kom sofie och då skulle dom till mollie och sova där så jag gick hem för att jag hade precis sovit hos mollie och fick inte göra det igen.Så nu sitter jag här,helt by myself och har ätit nudlar till middag,är ganska sugen på chips och nån slags choklad.Det man har att se fram emot är väl nyår,då blir de glitter i håret och perfekt sminkad och finklädd antar jag.(Tänk er nyår iklädd i mjukisbyxor och tjocktröja) , det skulle bara inte verka rätt,nej på nyår ska man vara fin,riktigt fin och dricka champange och festa.


Isharya Gypsy moonstone earings Donna Karan Twisted front dress

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Melad

OMG vart finns dom där skorna ?

2009-01-04 @ 15:27:09
URL: http://onlines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0