orkar ni läsa?

Idag på vår första lektion som var kemi så skulle vi göra experiment me vätskor och de luktade verkligen inte gott,man var tvungen att gå ut och ta frisk luft,så illa var det faktiskt.Men sen på spanskan så fick vi vara i aulan och kolla på film om en kille som var sångare,(han såg ut som en apa) och sen så dog han i slutet.Dålig film men bätre än att jobba.Sen så var det potatis & fiskpanetter me remouladsås till lunch.gottigott! Sen had vi rast så vi gick till cafeterian och datorerna var upptagna så jag,espri och några andra 8:or kollade på Bert(filmen).Sedan så gick vi och hade gympa och som förra gången så skrik/sjunger vi tjejer i omklädningsrummet när vi byter om,de faktiskt roligt! Idag var det moulin rouge sånger.älskar den filmen! Sen hade vi elevens val och jag,espri och sara valde musikvideos.Men sara är ju i thailand så hon var inte med idag.Vi kollade på ett klipp ur lejonkungen när de sjunger "akonamatata" och så fick vi se ett klipp med Elvis där han var ung och dansade roligt.Sen så slutade vi för dagen och jag,Sofie och Mollie gck till centrum och köpte choklad och tittade om vi kunde hitta några julklappar.Jag tog presentpapper och snören så jag kan slå in mina julklappar,hehe.Sen gick jag och Sofie hem till henne för att hon skulle hjälpa mig lite med bloggen.Då gick en kille förbi oss som känner Sofie och fällde en snäll kommentar,jag tänker inte säga vad det var för jag är inte säker om det är tillåtet  för Sofie.Men rebecca åker till thailand imorn så det var hennes sista skoldag idag,alla åker ju dit! Det kommer vara skittomt de sista skoldagarna innan lovet för alla kommer vara bortresta.Sara ringde mig för inte så länge sen från thailand och hon berrätader att  hon shoppar jätte mycket och att hon  redan väldigt brun.Hon hälsade oxå till alla sina vänner att hon saknar dom och älskar dem jättemycket,så ni vet! Nu kom mina föräldrar hem så jag ska nog vänta på mat och medans jag väntar ska jag kolla på "HOW I MEET YOUR MOTHER",de gillar jag! Senare ikväll ska jag titta på programmet Grey`s Anatomy kl 21.00 på 5:an med mina syskon. känner att inlägget blir för långt  så jag avslutar nu,fast jag har mycket mer att skriva,det blir bäst så,hejdå! <3


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0