första advent

Idag är det ju förta avent som alla kankse vet och imorn börjar nedräkningen gör jul,hihi.Men vi har dock tänt ett ljus.Söndag betyder ju bara en sak för mig,vara hemma och göra allt dubbelt så långsamt och självklart kolla på Gossip Girl och Sanningens Ögonblick,blogga såklart och göra läxor om de finns några.I det här fallet så gör det de,*suck*. Vi har ett bildprov imorn och ja har typ inte övat så mycket och så skulle vi läsa några sidor i kemiboken.Men igår så hade vi ju gäster och då behövde man ju städa innan dom kom och efter.Brorsan och systern gick ut så ja va tvungen att vara me min tioåriga kusin som typ rota igenom mitt rum och hoppa på min säng och sånna saker.Det va lite jobbigt men ja klara mig.
hejsvejs ¤


Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Jessica

Det går inte kommentera dina inlägg som du gjort nyligen :S Jättekonstigt!



hur som helst, nej jag vet att man itne ska känna så, men jag kan inte låta bli heller :S



Hon bor hos sin pappa varann vecka, därför är hon mig varann vecka bara :)

2011-04-13 @ 07:01:33
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0