min så kallade onsdag

Idag så hade vi ett test på spanskan och det klarade jag fint men sedan på svenskan så höll jag på med mobilen så jag blev utskickad tillsammans med en annan kille i klassen för att han oxå hade gjort det.Sedan på gympalektionen så var vi tvungna att göra styrketräning och de var jobbigt,man skulle göra olika saker på olika stationer typ och det fick ja världens värk i låren av.Men uppvärmingen gillade jag dess mer.Vi skulle ha bollspel och det tycker ja är kul.För det var 3 röda bollar och en orange boll och blir man träffad så måste man göra 8 upphopp.Så det låg en orange boll mitt bland en bunt killar och då fick jag syn på den bollen och sprang genast dit och börja kasta på dom.Det var roligt!!
Sen hade ja bett pappa att köpa julkalender till mig och mina syskon och det gjorde han,jag kan inte vänta tills man får öppna en lucka dag för dag och unna sig en chokladbit tills julafton.Det ska bli kul men nu måste jag skriva klart en deckare som man skulle lämnat in idag och matteläxan som ska in imorn,när ja har gjort det ska jag kolla på det intressanta programmet Greys Anatomy med mina syskon :)
hejsvejs ¤


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0