min torsdag

idag så hade vi matteprov och ja vakna halv 8 och vi började 8,fast ja kom typ 3 min sent och det gick ganska bra,de va bara den sista frågan som ja inte gjorde,sen hade vi glosförhör på engelskan och efter det bakade vi bullar på hemkundskapen och vi gjorde lite fel dock men dom va jättegoda,som tur var! Då sa ja till Espri att ja ville bli spådd med kort för förra gången vi gjorde det så hände faktist det som korten visade,det blev ja väldigt imponerad av! Espri gick me på det så efter att ha suttit i aulan och lyssnat på när elevrådet snackade så drog jag,sofie,mollie och espri hem till henne och släckte lampan och tände ljus för att de skulle bli lite stämning.Så där satt vi och drack vaniljte i mörkret och korten va bara negativa,de stod att ja inte var mig själv,behöver ta mer ansvar,vara mer vuxen och att ja var deprimerad och ledsen,fast det är jag inte nu men kankse kommer att bli,hoppas inte! sen så spådde hon dom andra oxå och efter det så blev vi lite barnsliga av oss,hihi! Sen så gick vi upp på vinden och hämtade lite spel och filmer,sen spelade vi spel och hade de trevligt enda tills kl var typ 8,då gick ja hem och käka och nu sitter jag här,hejdå :)


Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Jessica

Du kan nog säga vad som helst :) Så tar jag nog inte det som illa tror jag :)

2011-04-15 @ 07:31:23
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Anonym

dhjshfds

2011-06-15 @ 01:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0