party party

Igår så var jag och mina kompisar på sensation white.Alla dansade som vildar och bara hade kul med varandra.Dom flesta dansade på scenen och de va väldigt många som var där.Musiken var väldigt grym.Elena tog tag i mina ben och snurrade runt mig,hihi.Jag fattar inte hur hon lyckades eftersom hon är kortare än mig(hon måste väl vara väldigt stark!).Efteråt så såg man ju ut som en naken råtta eftersom man hade dansat i 4 timmar och man hade väldigt ont i fötterna som hade fått slita på dansgolvet under en lång tid.Men det var grymt kul måste jag medge! :)

Idag så ska vi få gäster så nu sitter jag och väntar på dom.Dom ska komma runt 5 så de bara 20 min kvar.

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Snuttan

Varför just som en naken råtta? xD

Mer som en slutkörd uteliggare <3

2008-11-30 @ 13:45:12
URL: http://movebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0