det är väl tisdag?

idag så var jag ganska lugn av mig,hah en liten kille i 4:an tog min sko som är ganska hög så den va upp till knäet på honom och så han gick runt med den och sen sprang han iväg,och jag hade hans sko som var storlek 30!
så fick jag,mollie,kenny och christian gå runt och leta efter honom,men vi hitta honom inte.Sen så till slut så hittade kenny honom,så då fick jag min sko tillbaka,haha.När vi slutade för dagen så gick jag,sofie,mollie och espri hem till mollie.Vi gick ut med hennes söta hund och sen bakade vi kladdkaka,mycket gott.Sen skulle dom på konfaträff och jag gick hem.Jag vill oxå konformera mig men jag kan inte,för ja ska till ukraina(som vanligt).Men om en kvart så börjar ju top model så det ska ja ju titta på,sen ska jag nog välja kläder tills imorn,göra spanska glosor och matte.Ska nog göra det när jag gör min syster sällskap när hon solar solarium.Men vi har 2 prov i veckan,fast det är i ämnen jag har VG i,så jag tror de kommer bli bra.Nämligen engelska och svenska.Sen nån gång snart är det so och spanska prov.
Men imorn ska jag typ åka till täby med min syster efter skolan,hoppas ja hittar nåt fint,finns mycket jag vill ha.

VILL HA :
vill ha gröna linser,för att det är en fin färg och mycket ovanligt med gröna ögon,endast 2 % av världens befolkning har det,och så vill jag ha parfymen-midnight fantasy britney spears för den luktar gott.Sen vill jag ju ha en massa annat oxå,men de här var mina 2 most wanted.
                                                                                              

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0