just nu..

just nu sitter jag och kollar på top model,det står mellan mckey och sam.Jag som ville att annaleigh skulle vinna,men nu hoppas jag väl på sam,för hon är så rolig men man förstår att mckey kommer vinna för hon har varit duktigast ända från början .Nu går dom ju modevisning,ser kul ut.Jag käka nyss.till middag blev det couscous med  fiskpinnar och kyckling nuggets. Efter skolan så gick jag hem med min syster och så bytte vi om,sen tog vi tåget till täby yäby,hihi.Vi gick till h&m och då kom mamma och pappa.Där köpte jag 2 betty boop trosor,2 svarta tights,5 strumpor,ett vitt linne,en lila/rosa tröja ,mascara och en borste.Sen gick vi till gina tricot och där köpte jag beiga jeans leggins och en blå tunika.Jag kom väl hem för 1 och 3 kvart sen. Men nu ska jag titta klart på top model,sen ska jag dusha och plugga lite svenska,vi har ju prov imorn! Sen om jag hinner ska jag väl göra lite matte och spanska oxå. hejsvejs! 


Mckey                                                                                             Annaleigh & Sam

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: JESSICA

jag tycker att mckey var värd vinnare=)

2009-02-27 @ 10:14:16
URL: http://jessiiiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0