my weekend

i fredags var ju min skoldag lång som den alltid är på fredagar men ja klarade mig igenom den finfint ofc.Men espri fyllde ju 15 år oxå,så det var ju trevligt och hon fick ett litet blått armband av mig.Efter skolan gick jag hem till espri och vi fixade oss,käka pizza och tårta,mums filli baba! sen så gick vi ner till vallentuna centrum och väntade på tåget,för vi skulle ju till Club Glamour.sen i östra så träffa vi hanna och hennes boyfriend så åkte vi tunnelbana en kort stund me dom,sen tog jag och espri bussen till kvarnen och sen när vi hoppa av bussen så följde vi efter annat folk som oxå skulle dit.I kön så mötte vi upp våra kompisara sara,mollie och sofie som hade fått sjuts.Men det var i alla fall en jätte rolg fredag och vi lärde känna lite nytt folk.Sen kl 2 fick jag och espri sjuts utav hennes brorsas flickvän,de var snällt,så jag kom väl hem vid kvart i 3.Sen i lördags så har jag varit me linus,paxen och sofie hela natten.Vi fick pannkakor till frukost.Jag har väl kankse sammanlagt sovit 3 tim kanske.Idag när jag kom hem så borsta jag tänder och tog bort mitt smink och läst många olika bloggar och nu bloggar ja själv som ni kanske ser,men idag är det ju gossip girl så det ska jag absolut titta på,och sola solarium me min syrra kankse jag oxå ska göra om ja orkar,sen blir det lite plugg på engelska och spanska glosor tills imorn.Känner mig ganska trött i ögonen men ja vill inte sova,lyssnar på britney spears låtar nu,hihi. thats about it,bye! ♥♥


Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Anonym

I <3 Gossip Girl :)

2009-02-13 @ 10:11:49
URL: http://nightlifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0