tänk er..

tänk att allt ändras så otroligt fort.För kanske 2 år sedan så var det inte så populärt och säkert inte lika många som bloggade som det är nu idag.Jag visste nog inte ens var det var för något då,kände knappt till vem blondinbella var.Titta bara nu,nu bloggar jag själv,följer blondinbellas blogg och många andras och t.om killar bloggar,(med det menar jag att det anses vara tjejigt att blogga). Och tänk er hur mycket allt påverkar en,kan vara allt från  kommentarer man får, vilka man umgås med,vart man bor,ens uppväxt osv. Nu känns det som jag börjar tänka lite för mycket och om jag fortsätter kommer det här inlägget sluta med att jag undrar hur rymden kan finnas.Nej jag måste sluta nu innan min hjärna exploderar av omöjliga frågor som det inte finns var på,(mina kompisar vet att jag ofta tänker så)jag blir ofta galen när jag tänker för djupt.Min mamma störs oxå av att jag klickar på tangentbordet.Nu får det vara nog,skulle jag  skriva ner allt jag undrar skulle det här inlägget bli alltför långt för att orka läsa.

berättar lite om dagen istället :

I
dag så gick jag och sara till nova efter skolan,men där var det tråkigt så vi gick och köpte en choklad på lidl,sen gick vi till paxen och sen till linus,så gick vi till phille och där var matte oxå och körde wii,så det var ungefär det som hände.Philles lillebror är ju så bedårande,han är väl kankse 1,5 år eller nåt.

dagens fråga:  Säg nåt man kan göra reklam om,som inte redan finns?
min fantasi är nämligen kass,tänkte att ni kunde hjälpa mig.^^


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0