boring

Jag har så himla tråkigt just nu,de enda jag har gjort idag är : ätit frukost,solat solarium me min syster,dushat och lyssnat på musik,läst bloggar. Jag har väldigt ont i halsen eftersom min syster är sjuk så både jag och min lillebror fick i oss lite bakterier så jag har ingen lust och prata för då gör det ont,det gör t.om ont att säga "mm" ,lite svårt och svälja har jag oxå,aja vi ska äta pizza till middag idag.klockan nio så är det ju trollkarlens hemligheter på femman så det måste man ju se,för övrigt så måste jag göra matte för ja ligger efter i läxorna,man ska va på läxa 13 och ja är bara på 9,hehe mycket att komma ikapp :O
Men det här inlägget var inte så nödvändigt egentligen men kände mig tvungen eftersom ja inte skrivit på länge,brist på saker att skriva om. Men jaja,det var det! ♦


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0