its cold in here

just nu har jag leggins,jeans och mjukisar på mig, på fötterna har jag 2 par strumpor och tofflor,på överkroppen har jag ett linne, tjocktröja och halsduk men jag fryser ändå som atans fast det är 21.6 grader i huset.Det tycker jag e konstigt men jag hoppas att jag inte blir sjuk eller nåt i alla fall.Idag så åkte mina vänner till täby c men jag orkade inte åka dit 3 dagar i rad och jag hade inga pengar heller så jag gick hem.Men igår när vi var där så köpte jag en svart tunika på cardins och ett par vita stygskor från dinsko,jätte söta!
Men angående igår,det var kul och bowla och testa på den där dansgrejen men att bada var inte lika roligt,vi fick bara hoppa hopptorn i 5 min sen var vi tvugna att gå till det grundare,jag och mina vänner badade med simfötter.Jag glömde min hårborste på badet,inte kul :(
men ikväll är det top model ju,så missa inte det •·•
ge mig värme,tack!!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0