hemma men bulgarien imorn.

trodde inte det skulle bli av,men nu blev det så,efter fjärdlång var det sol i kaske 4 dagar till,sen blev vädret genast tråkigt igen,mamma och pappa fick ledigt från jobbet,vi blev trötta på vädret,funderade kring resor och idag bestämde de sig,vi ska till bulgarien imorn!!  ska bli mycket intressant för att jag har bara varit i ukraina,sommar efter sommar,så det här är nytt för mig och mycket spännande,ska testa på att åka flygplan!! (har bara åkt bil och båt till ukraina) och jag har åkt flygplan när jag flytta till sverige och var 9 månader så det minns man ju knappt.


sveriges fula sommarväder,skönt och komma bort från det!

bara massa stora vattenpölar överallt.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0