freedaaag :D

vakna av mitt alarm imorse,den låg på skrivbordet och laddade så jag skulle ställa mig upp och stänga av det men min fot hade somnat så så fort jag ställde mig upp så ramla jag ihop.Min rumpa landade på mn somnade fot så fick jätteont i röven,typ blåmärke.Jag stängde av larmet och fick krypa tillbaka till sängen,lite konstig morgon,måste ha sett roligt ut!!
sen var det ju skola halv 9,kom 5 min sent till spanskan. Sen flöt skolan på,fick nektariner på so:n,det är najjs!
jag fick 23/25 på testet! Det var ju bra,ja hade ju inte övat så mycket,skrev ju det i tidigare inlägg :)
sen va jag med Mollie en stund efter skolan,sen skjutsa jag henne till centrum med cykeln och åkte hem,kolla lite på simpsons,sen somnade jag. Föräldrarna kom hem och vi åt skink/ost paj runt halv 8,sen kl 8 drog vi till sysslingarna för Madeleine hade fyllt 5 dagen innan,så vi fikade lite och hon öppna presenterna hon fick av oss,sen kollade vi lite på idol och så läste jag godnattsaga för dom tills som somna,sen drog jag till Sofie och vi va en liten stund.Sen drog jag hem och nu sitter jag och lyssnar på musik,och skriver.Kunde gått ut och göra nåt men aja orka inte,är trött.



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0