3 november

okej det var den 3 november för typ nästan 3 timmar sen. im going to tell about it now!!
nu är det ju så att min mamma klämde ut mig ur sitt underliv just det datumet. så här är jag 16 år senare och har födelsedag!!
det börjar med att min familj väcker mig på morgonen vid 7 typ och sjunger för mig. fattar inte hur mina syskon palla gå upp bara för och sjunga för mig och sen somna om. haha gulligt! sen kommer mamma in i mitt rum (hon va inte me och sjöng) så gissa vad hon gör? hon börjar klaga på mit ganska rena rum och börjar klaga på att de e smutsigt. jag bliir liiiiite arg kanske. men sen tillslut gratta hon mig och gick. jag kunde inte somna om
så satt och kolla på "the voice". sen runt 8 somna jag om. kl 10 vaknar jag igen av att Ronja ringer och grattar mig. så efter det ger jag upp om att försöka sova igen. så jag kollar tv, käkar frukost som består av 2 delicatobollar och ett knäckebröd och te. sen kom min kusin Carina hem till mig, vi drog till stan, kolla runt lite och åt cheeseburgare på mcdonalds. sen drog jag hem, åt middag med familj,fick en kamera av dom,grymt! där bryter vi, fortsättning på nästa inlägg :D


Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Emilianane

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-03-01 @ 21:48:17
URL: http://emilianane.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0