11 oktober

ookej, då var helgen slut, hände ju inte så mycet heller :/  hoppas nästa helg blir crazy då!
asso min soffa är full med kläder and stuffs, seriöst den soffan används bara till att lägga saker på, enda undantaget är om jag har många i mitt rum samtidigt,men come on hur ofta är det? De är ytterst sällan.

idag efter skolan så kom min kusin Carina hem till  mig, kl typ 4, jag hade precis ätit en billys pizza innan hon kom, så när hon komn så bjöd jag henne på smörgåstårta och tårta :) sen hjälpte hon mig med GIMP. så vi prata och hade allmänt trevligt. fina släktingar man har då!!!

sen följde jag henne till bussen, som hon missa, så hon tog tåget ist, då kom min  syster ut från tåget, så jag skrämde henne lite, så gick mend henne hem sen, haha lite kul, drog med kusinen kom tillbaka med syster :)
well i thought it was fun!

men min middag blev alltså nu, som består av ett äpple och en kiwi, mys va? i think it is.

fint med lila ögon va?

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0