det är inte rätt

det finns mycket här i världen som är fel. men en sak är att göra en musikvideo när man är 9 år?
som willow smith har gjort, will smiths dotter. jag tycker bara det är för tidigt för sånt. men jag beundrar henne som fan, hon sjunger skitbra och låten e ju grym! men ändå,för tidigt dont you think?

vissa 3-4 åringar har frågat sina föräldrar om de ser feta ut i sina kläder, eller så säger dom bara "pappa,jag ser fet ut i den här tröjan, jag tänker inte ha på mig den". asso det är ju helgalet. och barn som går i 1:an, som börjar sminka sig och köpa string och grejer!

DET ÄR EN GRYM VÄRLD VI LEVER I. och det blir inte bättre... 
nää jag gillar det inte alls. vart är världen på väg lixom? inte upp allafall kan jag säga.


willow smith. sjukt lik sin far.
 

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0