i guess

jag gissar att jag kommer vara okej, jag tror att det kommer bli bra. jag har ju min familj och mina vänner som finns här för mig. Dom leder mig dit jag ska, ger mig tips. Im gonna be just fine.

JUST NU: lyssnar på 80-90 tal låtar. kände mig på det humöret lixom, det är ju bäst!

IDAG: har varit i täby med klassen, så var vi indelade i grupper, jag var ju i samma grupp som Espri,Karim och Danne. vi börja med att gå in i åhlens och intervjua personalen där som ja fick göra. sen gick vi in på scorett och så intervjua jag personal där oxå. sen fick vi massa frågor vi skulle besvara på. typ hur många butiker de fanns i täby C och såna grejer. efter det slutade vi så alla drog till donken då och käka, skit gott!! chili cheese tops fick jag på köpet och gud var det är äckligt. sen köpte jag ett par trosor på h&m sen drog vi hem.


jag och Espri :)


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0