joe le taxi

dags att lägga sig snart eller? aa tror nog det, ska borsta tänder, sen hålla på med GIMP. för er som undrar :)
asso jag måste verkligen städa min  soffa, katastrof där! men hellre att det bara är på soffan än på hela rummet?
det måste hur som helst fixas innan jag seriöst får ett utbrott! haha jag skojar inte, det är det värsta.

jag är glad att jag inte är den enda som är knasig och knäpp, för gud va livet skulle va tråkigt om ingen vågade bjuda på sig själv?
så jag tackar alla där ute som väljer det roliga,glada livet och som bjuder på sig själva. resten är tråkiga,realize it!!



dessa är några människor som vågar bjuda på sig själva, skönt!


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0