måndag igen.

idag har vi haft  2 datakundskaps lektioner innan lunch. pasta eller ris var det till lunch.
sen kolla vi film på rasten, prom night. en skräckis, den var bra.
sen hade vi klassråd och då kolla vi hur mykce frånvaro vi hade och min hade sänkts med 7 %. skitbra tycker jag! så nu har jag bara 10 %.  stolt!

sen hade vi rast igen och då kolla vi lite på lejonkungen, både jag och Espri började gråta i början. när simba var så liten och sööt!

så hade vi svenska sista lektionen och då skulle hon dela upp oss i grupper så vi ska hålla i nästa svenska lektion, i en grupp på 5 pers. såklart så var jag med i första gruppen och vi ska alltså göra det på fredag. lycka till säger jag bara till oss!  så vi fick planera nästa lektion då alltså. Espri var först inte med i min grupp men hon bytte med Erika som inte ville va först.

nu blir det hopp i dushen med mig!


jag och espri 2 år sen

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0