mendå

ja ja oh ja! det är ju helg imorn! om 2 timmar blire fredag, mysilipys!
idag har det bara regnat,inte lika kul.. Var med Espri efter skolan,sen när hon gick på möte i skolan så kom Mollie och gjorde mig sällskap, sen när Espri kom tillbaka från mötet så drog Mollie :o
helknas, men så var det!! Espri vägra först ligga i min säng för hon skulle somna men när hon såg mig ligga ner så skönt så gjorde hon det tillslut och somna lite bara, då åt jag middag, hon ville inte äta hon var mätt sa hon (jag frågade faktiskt). Vi hade nämligen fikat lite med smörgåsrån och kaffe nån timme tidigare.

Espri drog väl hem runt halv 8, tyckte synd om stackarn som var tvungen att gå hem i det pissiga vädret :(
då hoppade jag in i duschen med min lilla fågel,yes i did! brukar göra det,hon gillar att sitta där uppe på kanten medans jag gör mig ren, vi har det rätt mysigt vi två!!

jag,Espri och Mollie

jag och fågel. visst är hon underbar den lilla solstrålen?

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0