onsdagen den 13 oktober

today it is wednesday.oh yes it is! but soon it will be over...
åh idag var det mucho chill dag. de börja med att vi hade sovmorgon då och jag och Espri kom en kvart försent ungefär och vi hade handel då. sen var det lunch och till lunch var det tacos, gott!
sen så var det matte och efter det slutade vi,kl 2. sen bar jag mig hemåt, la mig i sängen,kolla tv och somnade en timme senare, vakna upp vid middagen kl 7.  potatis med kyckling och kanarellsås var dagens middag. sen har jag bara hållt mig vaken och kollat tv och läst bok, som jag lånade idag, jag och Espri delar nämligen intresset av att läsa, så som vi har mycket annat gemensamt.

men imorn ska vi ge oss av till täby centrum och intervjua några butiker, jag är i samma grupp som Espri som tur är! det kommer nog bli kul.


confused right now.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0