social

JA, jag är fett social och trevlig!
men hahha igår så var jag och Espri flippade på lektionen, då menar jag verkligen det, vi var knas och bus och allt som e så fult i hus! NÄ MEN DET VAR RIKTIGT KUL!! sen så drog vi hem till mig efter skolan, somna lite, hehehe typiskt. Sen drog hon hem och jag drog till centrum och träffa Ronja, drog på fest i grindtorp, men det var så tråkigt där med elaka människor så vi drog nästan med detsamma, fast vi hade kämpat som fan för att komma dit, fett med onödigt! så efter att ha promenerat i en halvtimme kom vi till roslags näsby tågstation, träffade jonte,joel och jerringe. de tre J:en kom jag på att de är! men så vi leta fest och tillslut hitta vi ett litet chillkrök nära vallentuna centrum. Så jag och Ronja mötte upp Sofie,Jenni,Espri och Erika vid centrum coh drog till chillkröket då. det var Ronjas låtsasbror som bjöd dit oss, men så där var vi allafall och min syrras två tjejkompisar var där oxå. Sen kom Isabelle oxå en stund. Sen drog alla mina tjej vänner hem tillslut och ja va kvar, sen tillslut gick jag med Jocke hem som bor i samma område som jag. :)


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0