tisdag

simpsons nu. en val kom upp på land.. Lisa döpte den till blåella, gulligt namn tycker jag.senså dog den och då spränge dom den.. sorgligt! :(
sen desperata hemmafruar, sen cougar town.

idag så var jag med Espri och Isabelle efter skolan. vi lyssna musik och åt rullar. sen kolla vi film. Såg på "a walk to remember". bra film den där. check it out of you havent!!

sen drog dom hem och jag käka lite middag jag, inte mycket, en kuckling och en halv potatisbit vart det. inte så värst hungrig nuförtiden. åt ju 1 banan till frukost oxå och vid lunchen var jag inte hungrig heller. va e det med mig? men jag gillar det. då kan jag gå ner i vikt ju utan att lida :)


lite omgjord bild. haha



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0