trött.

Nu är det onsdag. jag brukar ju alltid gå hem och sova efter skolan (oftast) men nu när jag inte gjort det så är jag typ stendöd. men får inte somna för jag vill se kungarna av tylösand (k.a.t). kan göra det på datan senare annars men nää.  Det är ju trots allt bara en kvart kvar, YES!!

slutade kl 13.50 idag, jag och Espri försov oss första lektionen (som vanligt). men efter skolan så drog vi hem till mig,kollade på tyra banks show. Det handlade om fördomar, det var bra. Men varför måste man vara så dömande? kan man inte bara lära känna människan först innan man säger nåt?!

alla är vi mänskliga, men ändå..

desperata hemmafruar och cougar town börjar igen, fett nice!!!

ska nog ta och vila nu innan K.a.T börjar. känns som det behövs väldigt mycket. så bye fellas!


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0