after friday comes saturday

men kul att jag nyss skrev ett helt jävla inlägg så försvann det, har inte tid med sånt vafan!
Allafall i lördags så drog jag och mina päron till vaxholm för vi hade blivit bjudna på middag hos min farbror. fint väder var det ju! Så vi kom dit typ kl 5. så kom min faster och hennes man och dotter sen oxå. vi åt grillat, mums!
sen så var jag så väldans trött efter fredags, hade typ bara fått 5 timmars sömn och det är jag fan inte van vid, så tillslut la jag mig i Katjas säng och somnade ett tag. Men sen vaknade jag och så fikade vi och umgicks, finns väl inte mer och säga. men det är alltid lika kul och umgås med fina släktingar, tur jag har som har dom!!! ♥
Carina och Jag, dock inte från i lördags men den funkar.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0