fett med lugn lördag

igår var det ju lördag och jag var inte taggad på någonting, bara trött. inte bakis, bara trött. så jag valde att stanna hemma. men det var kul ändå för jag var med min syster och hennes två polare, Linda och Elena. vi kollade på "shes the man" och åt massa godsaker, man har ju sett filmen förut men den är ju rolig. det roligaste var ändå när jag skrämde Elena och Linda, de hade vart på toa tsm och då sätter jag mig på huk utanför och det var mörkt oxå så när dom går ut så ser inte Elena mig så hennes ben nuddar mig och då kollar hon ner och skriker högt som fan, undra om jag dog lite då av garv? ;)
ungefär såhär vacker är jag när jag chillar hemma en lördagkväll.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0