godnatt

känner mig lite trött eller rättare sagt ganska trött i ögonen, och kl är halv 2 så tänkte ta och lägga mig nog. Få mig en skön sömn som jag vanligtvis inte brukar komma ur i tid... men får väl hoppas att man inte försover sig imorn då, eftersom vi bara har 2 lektioner,matte 8.20 och sen gympa. slutar vid lunchen  som börjar kl 11.20. ska nog äta i skolan bara för det blir spagetti med köttfärs, alltid gott!
juste 2 saker som hände idag (eller igår då). jag cyklade fan för första gången igen sen typ...innan vintras. kändes skönt och få sitta på min rostade cykel igen. kärlek till den!
och så kom Ronjisss förbi och åt lunch med oss idag, kärlek till den bruden med! för hon är lika knasig som jag! ♥
kärlek kärlek kärlek. behöver inte alltid vara så jobbig eller kompicerad..det känns bra och veta.
nej nu måste jag verkligen ta och sova innan jag somnar här vid datan, puss på er alla så hör jag av mig förmodligen av mig imorn, godnatt!!!
en liten söt gul påsk filur man har mycket mycket okomplicerad kärlek för. du har en speciell plats i mitt hjärta älskade knas unge! ♥

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0