lördagen

jag och Ronja åkte hem till henne, där det bjöds på påsk lunch, gott! haha lurade Eva att jag inte firar påsk och att jag fastade och skit, hon gick på det! Efter det så solade vi typ, sen så skulle vi dra till Upplands Väsby men det vart inte så för jag och Ronja somnade och så vakna vi typ kl 20.00, då vare typ försent för att dra dit, så vi drog till Joel istället, det var jag,Ronja,Janne,Joel,Johnny och Victor. sen drog vi typ till Victor, och sen tillslut drog jag och Janne till Oscar Jansson, mötte upp Jossan och Madde på tåget, två av Jannes vänner. sen så mötte vi upp Oliver,Oscar och Nicklas, roligaste var att när vi nästan var framme så blir killarna stoppade av polisen för att de hade dricka.. haha så vi fick typ stå där i en halvtimme, vafan! då sa polisen att de redan hade varit på festen och att den var avstängd. sen när vi drog dit då var den fan inte avstängd alls, det var mycket folk där och men vi fick komma in, men det var helt okej. När jag typ var hemma vilket var kl 03.00 så stötter jag på min syssling, så hon ger mig lite påsk mums. gulligt!
Ronja och jag
janne fick för sig att Wille var PH leo, så hon ville ta bild med han, det fick hon oxå.



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0