måndag igen, fast det är ju looooov

haha så skönt med lov, ska berätta lite  vad jg gjort igår och idag.
Igår så mötte jag upp Josefine och så mötte vi upp Nicklas och Oscar och så gick vi alla hem till Oscar, vi ttänkte kolla film först men det gick åt skogen så istället spelade vi "med andra ord", min ide by the way, och det var kul. sen så pratade vi bara massa och jag mös med hans kissekatt. Sen när vi skulle hem så föjde dom oss till Jossans dörr, och jag sov över hos henne.
på morgonen så åt vi frukost och solade lite på hennes altan, sen hämta Nicklas och Oscar upp oss med bilen och så drog vi och gymmade, i typ 2 h, men det var nice. man känner sig liksom hälsosam efter man tränat. sen drog jag hem och duscha och åt en gorbys, sen gick jag vidare till Mollie, där även Espri var. vi lagade tacos, det var gott!!
sen satt vi och kollade på mtv. sen när vi drog hem så mötte Sofie mig, så gjorde vi varann sällskap hem. se så mycket folk man kan träffa på en dag, ojoj!
men nu är jag jävlans trött så nu blire sova för min del. :D
snart blir jag stark tjej
tacosen vi lagade

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0