Mikael Hedberg

♥ kan inte fatta att det har hänt. en människa som var älskad av alla och hade det så bra, bestämmer sig för att ta sitt liv. lägga sig på tågspåret och bara vänta in döden en natt. offatbart,hemskt,overkligt.. kan inte sluta tänka på det. bara ett år yngre än mig. kan inte ens tänka mig hur hans familj mår eller hans närmsta vänner. hans syster som går i min skola och ska ta studenten i år, stackaren :(
åhh han som alltid var så glad och alltid bjöd på sig själv hela tiden..bara försvinner så där. borta, föralltid..
Åkte förbi olycksplatsen igår runt 22.00, då såg jag massa ljus och det stod runt 8 människor där och sörjde, i regnet,en söndagkväll. så hemskt. varför sluta när man är på topp? varför? varför gav du det inte en chans att bli ännu bättre?
hoppas du har det bra där du är nu allfall. ♥



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0