oj redan söndag

har varit rätt så frånvarande med datan nu när det är påsk, har ju så som många andra haft fullt upp med annat så har inte hunnit sitta vid datan sådär ofta som jag brukar annars. men tänkte ändå berätta vad jag gjort i torsdags,fredags och lördags.
men idag har jag allafall varit ute i solen, gick en promenad med mina kära föräldar, vi var ute i typ en och en halvtimme. fick lite färg i ansiktet. är typ lite småröd nu. men det är bara gulligt tycker jag,så det är typ lungt :)
Får se vart kvällen tar mig någonstans, har en del och välja mellan,får se vad jag väljer. inte bestämt mig riktigt än.
men nu ska jag äta. men vi hörs!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0