onsdag 13 april

Idag har det ju vart skola som vanligt va, matte,handel,svenska, slutade kl 2. så då drog jag och Madde till Cafe Biscotti, ni vet där jag hade min praktik?
och så fikade vi lite, jag köpte kaffe, Madde köpte latte och chokladboll. Sen kommer Sargon sötisen och ger mig en chokladboll,så gullig!!! så kom Vilyam också och kramade mig. och hans äldsta bror också. stod och pratade med Emma också litegrann,asso dom är så gulliga dom människorna, så underbara! hoppas jag får sommarjobb där, vill verkligen!
När jag och Madde kom dit så tog Emma sin lunch och då kom jag på att jag käkade fan lunch så sent varje dag när jag praktiserade där och då var det inget konstigt med det, men nu när man ser det så efter att ha gått i skolan att hon äter när vi slutat, då är det helt annorlunda.. :)
men jag och Madde satt där allafall i typ 1 och halvtimme och bara babblade, det var mysigt.
fina Madde
Cafe biscotti

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0