onsdag,torsdag,fredag

har glömt blogga 4 dagar som var på lovet. så tänke typ berätta vad jag gjorde dom dagarna nu lite kortfattat.. börjar med onsdag och torsdag, fredag, lördag och söndag i nästa inlägg.
ONSDAG - Tog det bara lungt hemma med syrran. Vi kollade på "the blind side", helt okej film.
TORSDAG - På dagen var jag med Espri, vi kollade på Hanna Montana filmen, haha. Sen på kvällen drog jag,Mollie och Espri till Jocke, där Tegen,Nyman och Paxen var, sen kom Therese oxå. Men vi tog några bira och chillade.
FREDAG - handlade med mina föräldar i arninge köpte 2 trosor,bikinitrosor och läppglans för bara 55 kr, sjukt billigt! h&m vare oxå, ingen secondhand eller loppis. sen köpte jag två par skor inne på skopunkten oxå, fina är dom.
på kvällen drog jag,Ronja,Victor, Janne,Sally och Rebecka till Felipe och krökade. sen mötte vi Sikke och Jocke och så drog vi till Oscar Jansson och kröka lite mer där. sen sov Jocke,jag,Ronja,Sikke över. jag somnade typ 08.00 och vaknade typ 10.00. kul.
149 kr
299 kr
så såg dom ut på foten.
55 kr
mina älskade sandwish, 4 för 20 kr
Janne och Victor.
Sally,Rebecka och jag.
Ronja är crazy och bada i typ -3 grader.
syskonen Hellström sover.


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0