tisdag 5 april

Idag så vakna jag upp hos Ronja, så åt vi frukost och fixade till oss, jag ringde biscotti och förklara läget att jag skulle komma en halvtimme sent p.g.a bussen. Ronja skulle på sin praktik med, frisörsalongen i sörgården.
sen när jag hade lunch så kom Ronja och Joel och hälsa på mig, så Ronja och jag åt varsinn sallad och Joel tog en chai-latte. aldrig smakat det förut så jag fick göra det idag, det är ju fan grymt jävla gott! :O
Sen efter praktiken drog jag hem till Espri och så snackade vi massa saker. sen kollade vi på en skräckfilm, minns inte ens va den hette för den var så dålig så vi gav upp efter ett litet tag bara. haha!
så började vi kolla på "letters to Juliet" istället, såg aldrig klart den heller eftersom jag var tvungen att gå hem för jag skulle äta middag, dessuton var kl 20.30 oxå :) men det var kul och umgås med söte Espri!
jag och Espri, nyårsbild.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0