torsdag, 7/4

Idag har varit en trevlig dag faktiskt. praktik som vanligt,Mollie kom förbi på morgonen,typ 10 min efter jag hade börjat, hon skulle färga sitt hår hos Ronja som praktiserar på frisörsalong. så jag satt och prata med henne i typ en halvtimme, sen drog hon till Ronja. haha Vilyam kom fram till mig jätte stressad och bad mig gå till swedbank fort och fixa myntrullar. så det gjorde jag. och killen som var i receptionen var fan stilig asso, så vi småpratade lite, så var det en gubbe där som fråg mig vilket datum det var coh vart vi var nångonstans, vilsen snubbe haha eller så ville han typ bara prata med mig, men det tvivlar jag på. sen när jag åt min lunch (lasagne) så var det en mamma med 2 så underbart söta barn, det var verkligen så man inte kunde sluta titta! och det kommer många barn dit om dagen men dom där tog fan rekordet. så jag började prata lite med mamman, dottern var bara 6 veckor,skit liten nutteplutt!! men den hade redan massa hår på huvudet. sonen var 1 år. blond söt pojke!
Men sen halv 3 så kom Ronja och Mollie och käkade sin lunch, och Mollies hår blev jättefint verkligen, fräscht och snyggt! ;)
tog nån random bild bara.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0