11 augusti.

Efter begravningen åkte jag hem till Julle. Så hoppade vi studsmatta och min mobil ramlar ut och sen så landar jag på den eller nåt för det blev sprickor i  skärmen.. Det var ju typiskt. Min älsklade mobil som jag haft i 3 år :(
Sen skulle han på sin träning så då åkte vi och dom släppte av mig i centrum. Där mötte jag upp Mollie,Sofie,Jenni och hennes mami och syster. Sen gick vi alla hem till Jenni då och sen kom Espri. Vi satt på Jennis balkong, och vi spådde Jenni och sen mig med en tarotkortlek. Sen snackade vi massa minnen och drack te. Det var mysigt. Sen drog alla och då hämta Julle och hans papi upp mig så åkte jag dit och sov.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0