12 augusti.

Idag vaknade vi runt 12.00. Så åt jag lite rester från gårdagens mat och sen så bastade vi och duschade. Sen bakade jag chokladbollar igen då. haha. Sen kom hans föräldrar hem och hans mami lagade korvstroganoff så då åt vi det och när vi ätit upp var det dags för Julles träning igen. Så då åkte jag hem. Sen mötte jag upp Mollie,Johanna,Jenni,Sofie och Espri i centrum. Vi köpte lite gottigott sen så var vi bara ute och umgicks. Väldigt kyligt har det blitt snabbt må jag säga. Men så är det om man bor i Sverige helt enkelt. Finns inte så mycket att göra åt saken direkt. Men men nu känner jag mig förjävla trött så det blir väl sängen för mig nu. Ska spela quadrapop på min mobil tills jag somnar. Mys!


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0